Üye Girişi Yap

Lütfen aşağıdaki bilgileri girip "Giriş" tuşuna basınız.
Sicil Numaranız :
TCKN :
Şifre :
Şifremi Unuttum ?    


  Üye Değil iseniz Lütfen Kayıt Olun
İş Bankası Emekli Sandığı Vakfı

Sağlık Yardımlarında Devreye Alınan İyi Uygulamalar – 2

Bankamız İnsan Kaynakları Yönetimi Bölümü’nün duyurusuna aşağıda yer verilmiştir.

Değerli Üyelerimiz,

​Sizlere ve Kıymetli Ailelerinize sunulan sağlık hizmetlerine ilişkin süreçlerin daha kaliteli, hızlı ve etkin yürütülmesi için süreçlerin yalınlaştırılmasına, teknolojik imkanlardan daha fazla faydalanılmasına yönelik çalışmaların önceliklendirilerek  planlandığını, İş Bankalıların sağlıklı ve iyi olma halini korumak ve desteklemek için sunulan hizmetlerde  devreye alınan iyi uygulamaları 11 Ağustos 2022 tarihinde  sizlerle paylaşmış, devam eden çalışmalarımız sonuç verdikçe yeniden bilgilendirme yapılacağını duyurmuştuk.

Bu kapsamda devreye alınan yeni uygulamaları bilgilerinize sunar,  sağlık ve esenlikler dileriz.

Saygılarımızla,

İnsan Kaynakları Yönetimi Bölümü

19 Aralık 2022

 

1-     İnsan Kaynakları Yardım Masası Çağrı Karşılama Hizmetlerinde Erişim A.Ş. Desteği Alınması :

Çalışanlarımızın, emeklilerimizin, aile bireylerinin ve Bankamızla anlaşması bulunan sağlık kurumlarının (hastane, tıp merkezi, eczane v.b)  soru, sorun ve taleplerinin alındığı, gerekli yönlendirmeler yapılarak çözüm konusunda destek sunan “İnsan Kaynakları Yardım Masası ” işleyişinde,  çağrıların karşılama oranının artırılması, daha hızlı yanıt verebilmesi ve hizmet kalitesinin daha da arttırılması amacıyla;

  • Değerli Çalışanlarımız ve aile bireylerinin kullanımında olan 0 850 724 19 24,
  • Değerli Emeklilerimizin ve aile bireylerinin kullanımında olan 0 850 724 19 19  numaralı telefonlarla ulaşılan

“ İnsan Kaynakları Yardım Masası ”  hizmet sunumundaki sağlık yardımlarına ilişkin çağrı karşılamada  Erişim A.Ş ’den  destek alınması  konusunda iş birliği sağlanmıştır.

 

Sağlık Yardımlarına ilişkin genel hususlar ile alınan tedavi hizmetlerine yönelik süreçler hakkındaki  her türlü soru, sorun ve talepler,  Erişim A.Ş desteğiyle yanıtlanacak;  detay gerektiren ve/veya  görüşme sırasında yanıtlanamayan konularda/durumlarda ise Bankamız desteği devam ettirilerek en kısa zamanda ilgililer ile temasa geçilerek  çözüm desteği sunulacaktır.  Bu kapsamda tüm süreç uçtan uça müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesi göz önünde bulundurularak sürdürülecektir.

2-     Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetin Hizmet Bazında Ölçülmeye Başlanması

  • Bankamız Sağlık Merkezlerinden alınan Hekimlik ve Hemşirelik hizmetlerine yönelik anket uygulaması 11.11.2022  tarihi itibariyle,
  • Anlaşmalı eczanelerden temin edilen ilaçlara yönelik anket uygulaması 05.12.2022 tarihi itibariyle

devreye alınmıştır. Anketler, Çalışanlarımızın Bankamızdaki  kurumsal eposta adreslerine, Emeklilerimizin Bankamız sisteminde bulunan eposta adreslerine her bir başvuru/hizmet alınmasının hemen sonrasında otomatik olarak iletilmektedir. Böylece İş Bankalıların aldıkları sağlık hizmeti kalitesinin, hizmet alınan nokta ve hizmet bazında ölçümlenmesi sağlanabilecektir. Sağlık hizmetlerinin iyileştirilmesine ilişkin fırsatların değerlendirilebilmesi için anketlere katılım sağlanması son derece faydalı olacaktır.

Diğer taraftan, anlaşmalı hastane, tıp merkezi ve doktorlardan alınan hizmetler için çalışmaların hızla devam ettiğini, bu uygulamanın da Ocak 2023‘te  devreye alınmasının planlandığını iletmek isteriz.

EMEKLİ SANDIĞI VAKFI

19.12.2022

 

 

Tümünü İncele